A funzione magica di a tazza termos: tagliatelle di coccia, porridge, ova bollita

vasetto di cibo (2)

Per i travagliadori di l'uffiziu, ciò chì manghjà per u colazione è u pranzu ogni ghjornu hè una materia assai intricata.Ci hè un modu frescu, faciule è economicu per manghjà bè?Hè stata circulata nantu à Internet chì pudete coce noodles in una tazza di termos, chì ùn hè micca solu simplice è faciule, ma ancu super economicu.
I noodles ponu esse cotti in una tazza termos?Questu sona incredibile, è u ghjurnalista di Curiosity Lab hà decisu di fà stu esperimentu da ellu stessu.Inesperu, hà travagliatu.Una ciotola di tagliatelle hè stata "cotta" in 20 minuti, una tazza di risu neru è porridge di data rossa hè stata "cotta" in una ora è mezza, è un ovu hè "cottu" in 60 minuti.
Esperimentu 1: Cottura di tagliatelle in una tazza termos
Punti sperimentali: tazza termos, bollitore elettricu, tagliatelle, ova, una verdura
Prima di l'esperimentu, u ghjurnalista si n'andò prima à u supermercatu è compru un termos di viaghju di vacuum.In seguitu, u ghjurnalista hà compru ligumi verdi è tagliatelle, pronti per inizià l'esperimentu.
prucedura di esperimentu:
1. Aduprate un bollitore elettricu per bolliri una pignatta d'acqua fogera;
2. U ghjurnalista hà versatu a meza tazza d'acqua fogera in a tazza di u termos, è poi mette una mansa di tagliatelle secche in a tazza.A quantità dipende da l'ingesta di l'alimentu di a persona è a dimensione di a tazza termos.U ghjurnalista mette circa un quartu di a quantità di noodles 400g;
3. Crack the eggs, pour l'ovu è u biancu d'ova in a tazza;4. Tear a little green greens by hand, aghjunghje sali è glutamate monosodium, etc., è poi copre a tazza.

Era 11 ore di mane.Dieci minuti dopu, u ghjurnalistu hà apertu u termos, è primu smelled un odore frescu di verdura.U ghjurnalista hà versatu i noodles in una ciotola è hà osservatu cù cura.I noodles parevanu cotti, è i ligumi eranu ancu cotti, ma l'ovu ùn era micca solidificatu cumplettamente, è pareva circa mezzu maturu.Per fà u gustu megliu, u ghjurnalista hà aghjustatu qualchì Laoganma in questu.
U ghjurnalista pigliò un soru, è u gustu era veramente bonu.I noodles anu gustu morbidi è lisci.Forsi per via di u picculu spaziu in u vacuum flask, i noodles sò stati riscaldati in modu irregulare, alcuni di i noodles eranu ligeramente duru, è certi noodles sò stati appiccicati.In generale, però, hè statu un successu.U ghjurnalista hà calculatu u costu.Un ovu custa 50 centesimi, una mansa di tagliatelle costa 80 centesimi, è una verdura 40 centesimi.U tutale hè solu 1,7 yuan, è pudete manghjà una ciotola di tagliatelle cù bon gustu.
Qualchidunu ùn li piace micca manghjà tagliatelle.In più di coccia tagliatelle in un termos, ponu coce porridge?Allora, u ghjurnalista hà decisu di "coccu" una tazza di porridge cù risu neru è datti rossi in una tazza di termos.
Esperimentu 2: Cogliu u risu neru è u porridge di date rosse in una tazza termos
Punti sperimentali: tazza termos, bollitore elettricu, risu, risu neru, datti rossi

U ghjurnalista hà ancu bollitu una pignatta d'acqua fogera cù un bollitore elettricu, lavatu u risu è u risu neru, i mette in una tazza di termos, poi mette dui dati rossi, versò l'acqua fogera, è copre a tazza.Era esattamente 12 meziornu.Un'ora dopu, u ghjurnalistu hà apertu a tapa di a tazza di u termos è hà puzzatu un debole profumu di datti rossi.U ghjurnalistu l'hà sbulicatu cù chopsticks è si sentia chì u porridge ùn era micca assai grossu à questu tempu, cusì l'hà coperto è simmered per una altra meza ora.
Una meza ora dopu, u ghjurnalista hà apertu a tapa di a tazza di u termos.À questu tempu, l'aroma di i datti rossi era digià assai forte, cusì u ghjurnalista hà versatu u porridge di risu neru in a tazza, è hà vistu chì u risu neru è u risu era statu cumplettamente "cottu" è sbulicatu, è i datti rossi eranu ancu bolliti. ..U ghjurnalistu hà messu dui caramelle di roccia è l'hà tastatu.Tastò veramente bè.
In seguitu, u ghjurnalista hà pigliatu un altru ovu per l'esperimentu.Dopu à 60 minuti, l'ovu hè cottu.
Sembra chì s'ellu si tratta di tagliatelle "cucina" o "cucina" di porridge cù una tazza termos, funziona, è u gustu hè ancu bonu.I travagliadori di l'uffiziu occupati, sè vo site abituatu à manghjà in cantine, ma avete a paura di l'altu costu di manghjà fora, pudete pruvà à aduprà una tazza termos per lunch!


Tempu di posta: 02-Jan-2023